BECOME A DONOR

The support of people like you help us finance the projects we are carrying on and allows us to guarantee the continuity of our work.

As a donor you will become an essential part of our work, reason why we will keep you well informed on our latest achievements: every three months you will receive our quarterly report and, at the end of the year you will receive our annual report. Furthermore, we will keep you updated on our upcoming events for you to come and participate.

Personal Details

MonthlyQuarterlyAnnual

Method of payment

Method of payment*

Direct debitBank transfer to the Foundation

Bank account number (if Direct debit)

Bank transfer to the Hope and Joy Foundation:

Bank account nº: IBAN ES33 2100 5518 7022 0037 8665 (La Caixa Bank)

Please remember to send us the bank transfer receipt together with your personal details for us to include you in our data base.

Yes, I want to receive the certificate for tax deduction purposes (25% from Income Tax or Corporate Tax Return)

Yes, I want to receive regular information on the Hope and Joy Foundation

Yes, I accept the terms and conditions of the data treatment clause

Observations

"En cumplimiento de lo establecido en la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de Diciembre de Protección de Datos de Carácter Personal, se informa que los datos personales que faciliten a través de este formulario se incorporarán a un fichero cuyo responsable y titular es la Fundación Ciudad de la Esperanza y Alegría, con domicilio en General Arrando, 42 Bajo Izda. 28010 Madrid. La finalidad de la recogida y tratamiento de los datos personales es realizar la gestión de las aportaciones y donativos, así como para remitir periódicamente información relacionada con las actividades, iniciativas, novedades y eventos de nuestra Fundación. Pueden ejercitar los derechos de acceso, rectificación cancelación y oposición mediante escrito, adjuntando copia del DNI, dirigido al domicilio indicado de nuestra Fundación. En el caso que en el formulario se incluyan datos personales referentes a otras personas físicas distintas de la que efectúa la solicitud, con carácter previo a su inclusión, informarles de los extremos contenidos en los párrafos anteriores."